miercuri, 3 noiembrie 2010

de ce companiile au nevoie de unelte web 2.0



In zilele noastre se vorbeste tot mai mult despre web 2.0. la ce foloseste acesta? sau de ce companiile ar putea beneficia de pe urma utilizarii acestuia? am citit pe un blog de specialitate (http://proiectpr.wordpress.com/) urmatoarea postare "Companiile se pot folosi de uneltele Web 2.0 pentru a genera un buzz pe piata, dar si pentru a dezvolta campanii relationale, punand accentul pe implicarea activa in comunitate in loc de simpla emitere a informatiei catre receptori. In mare parte, se foloseste popularitatea site-urilor de social networking si tendinta acestora de a umaniza comunitatea intr-o piata de consum. Conversatiile influenteaza fidelitatea clientilor si deciziile de cumparare ale acestora."

In ziua de azi in care concurenta este tot mai mare si toti incearca sa gaseasca metode de a se face remarcati, mediul online este o unealta foarte potrivita pentru a atrage mai multi clienti. Iata cateva avantaje:
  • implica interactiune, iar astfel clientii simt ca sunt implicati direct in relatia cu organizatia respectiva;
  • se stabilesc relatii prin care diferitele tipuri de publicuri pot interactiona si colabora;
  • "umanizarea" companiei si dezvoltarea unei relatii apropiate intre clienti si companie;
  • permite o reala conversatie intre clienti si conducerea organizatiei; astfel se pot discuta problemele existente, se pot face recomandari, se pot analiza nemultumiri, se pot propune solutii etc.;
Pe langa aceste avantaje trebuie sa adaugam noutatea acestui curent si faptul ca new media prinde la public intr-un mod neprevazut care aduce numai castiguri ambelor parti.

Un comentariu:

  1. Spor în realizarea acestui blog.Începutul e promiţător. Cu cât fiecare din persoanele care vor lucra în acest domeniu vor explica aspecte legate de această arie, cu atât se va clarifica ce înseamnă de fapt PR.

    RăspundețiȘtergere